REFLEXIÓ CIUTAT, INCLUSIÓ SOCIAL I EDUCACIÓ

Bases y Convocatoria de plaza de Técnico de Inclusión Social en ...

La democràcia i l'educació per norma general van lligades i és que en un país demòcrata on els seus habitants són persones lliures la realitat és totalment diferent, ja que encara trobem a persones que són esclaves d'altres o de segons quins sistemes o poders, per tant la comunitat educativa és qui ha de tenir un gran paper en aquest aspecte marcant com a objectiu principal fomentar els drets de les persones. Aquí entra la funció docent com a connectors dins d'aquest sistema inclusiu que vetlla per aquests drets.

Segons l'article, tota comunitat, ha de tenir uns valors i coneixements previs i necessaris, a banda de no tenir prejudicis en contra de cap altra cultura que la seva pròpia. Aquesta és per a mi la part més important de l'article i el fonament que sostingui una educació correcta i de futur en què l'educació sigui un dels pilars bàsics a l'hora de fer possible que una societat interracial, intercultural i inclusiva sigui possible i que el seu funcionament sigui l'adequat. Si les persones que promouen aquesta educació, en aquest cas els docents no tenen els valors i coneixements necessaris la societat que s'està treballant no serà l'esperada.


En aquest article podem veure el debat que es crea sobre el paper de la ciutat en la inclusió i l'educació: https://www.social.cat/noticia/4798/el-paper-de-leducacio-i-la-inclusio-a-les-ciutats-a-debat

Comentarios

Entradas populares de este blog

REFLEXIÓ "ELS MONSTRES DE CA MEVA"

REFLEXIÓ "MENORS LLUNY DE CASA"

REFLEXIÓ "DÍDAC, SEGUIREM ESSENT EL PARE I LA MARE"