REFLEXIÓ COVID-19 I ELS NENS
La crisi del Covid-19 està afectant fortament a l'educació i sembla que el sistema polític no ho veu. He de dir que abans d'haver llegit l'article del senyor César Rendueles al qual admiro molt ara mateix, estava d'acord en les mesures que havia pres el Govern per fer front a aquesta pandèmia pel que fa a l'educació, veia correcte el tancament de tots els centres educatius, les classes en línia i els deures des de casa.
Després d'haver llegit aquest article estic totalment d'acord en el fet que el mètode en què s'està treballant l'educació durant aquests dies de confinament, és un mètode nefast en què no s'estan tenint en compte els drets dels infants ni les seves capacitats. És a dir, no som conscients que el canvi d'hàbits que representa en la vida dels infants haver de quedar-se a casa, no és el mateix que representa en els adults. D'acord amb el que diu César el fet de treballar des de casa a base de deures i sense l'ajuda dels docents com a l'aula, no afavoreix al correcte desenvolupament de tots els alumnes, i és que per a uns serà un mètode més fàcil i eficaç a causa de molts factors com les seves capacitats, els coneixements dels seus pares, la situació econòmica de la seva família, etc. En canvi per a altres alumnes en què tots aquests factors no els afavoreixen resultarà complicat sortir-s'en d'aquesta situació en què no hi ha cap professional que els dóna el suport necessari.
Com a conclusió, m'agradaria dir que pot ser aquesta crisi ha vingut de manera inesperada, però no és cap excusa pel que fa a el fet de no afrontar-la en tots els àmbits de manera correcta, i em sembla un problema greu que un dels àmbits més importants com és l'educació no s'estigui tractant com és degut. Cal pensar que el futur del nostre país i la nostra societat està diàriament en les aules, són ells els infants, i si en situacions com la que estem vivint no som capaços de cuidar-los i tractar-los com mereixen, estem cometent un greu error.
Després d'haver llegit aquest article estic totalment d'acord en el fet que el mètode en què s'està treballant l'educació durant aquests dies de confinament, és un mètode nefast en què no s'estan tenint en compte els drets dels infants ni les seves capacitats. És a dir, no som conscients que el canvi d'hàbits que representa en la vida dels infants haver de quedar-se a casa, no és el mateix que representa en els adults. D'acord amb el que diu César el fet de treballar des de casa a base de deures i sense l'ajuda dels docents com a l'aula, no afavoreix al correcte desenvolupament de tots els alumnes, i és que per a uns serà un mètode més fàcil i eficaç a causa de molts factors com les seves capacitats, els coneixements dels seus pares, la situació econòmica de la seva família, etc. En canvi per a altres alumnes en què tots aquests factors no els afavoreixen resultarà complicat sortir-s'en d'aquesta situació en què no hi ha cap professional que els dóna el suport necessari.
Com a conclusió, m'agradaria dir que pot ser aquesta crisi ha vingut de manera inesperada, però no és cap excusa pel que fa a el fet de no afrontar-la en tots els àmbits de manera correcta, i em sembla un problema greu que un dels àmbits més importants com és l'educació no s'estigui tractant com és degut. Cal pensar que el futur del nostre país i la nostra societat està diàriament en les aules, són ells els infants, i si en situacions com la que estem vivint no som capaços de cuidar-los i tractar-los com mereixen, estem cometent un greu error.
Comentarios
Publicar un comentario